Segítségnyújtás rendeléshez
Ha kérdésed merül fel a rendelési folyamattal kapcsolatban, itt minden fontos tudnivalót megtalálsz, hogy a vásárlásod zökkenőmentes legyen.
Hogyan adhatok le rendelést?
A kívánt terméket helyezd a kosárba, majd kattints a „Pénztár” gombra. Add meg a szükséges adatokat, válaszd ki a fizetési és szállítási módot, és véglegesítsd a rendelést. A sikeres rendelésről visszaigazoló e-mailt kapsz.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
- Bankkártyás fizetés (online)
- Banki átutalás
- Utánvét (készpénzes vagy bankkártyás fizetés a futárnál)
Mennyi idő alatt kapom meg a termékemet?
A raktáron lévő notebookok és kiegészítők kiszállítása általában 1-3 munkanap. Előrendelhető vagy készlethiányos termékek esetében a szállítási idő hosszabb lehet. A várható szállítási időt mindig feltüntetjük a termékoldalon.
Mi történik, ha gond adódik a rendelésemmel?
Amennyiben bármilyen probléma merül fel, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az ugyfelszolgalat@coolnotebook.hu e-mail címen, vagy hívd a +36 20 578 5170 telefonszámot.
Hol követhetem nyomon a rendelésemet?
A rendelésed állapotáról e-mailben folyamatos tájékoztatást küldünk. Amint a csomagod átadásra kerül a futárszolgálatnak, egy nyomkövetési linket is küldünk.
Elállhatok a vásárlástól?
Igen, a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk a visszaküldési folyamatban.