GYIK (Gyakori Ismételt Kérdések)
1. Milyen termékeket találok a Coolnotebook.hu webáruházban?
Webáruházunkban széles választékban találhatóak új és felújított laptopok, notebookok, gamer laptopok, valamint kiegészítők, mint pl. tápkábelek, egerek, billentyűzetek és táskák.
2. Hogyan rendelhetek a weboldalon?
Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, helyezze a kosárba, majd kövesse a pár lépéses rendelési folyamatot. Sikeres megrendelés esetén visszaigazoló e-mailt küldünk.
3. Van lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg csak házhoz szállítással dolgozunk, de dolgozunk a személyes átvétel lehetőségének bevezetésén is.
4. Mennyi a szállítási idő?
A raktáron lévő termékek esetében a szállítási idő általában 1-3 munkanap. Amennyiben a termék előrendelhető vagy nincsen raktáron, a szállítási idő hosszabb lehet.
5. Milyen fizetési módok közül választhatok?
Bankkártyás fizetés, banki átutalás és utánvét áll rendelkezésére.
6. Milyen garancia vonatkozik a termékekre?
Minden új termékünkre minimum 1 év garancia vonatkozik, a felújított termékek esetében a garancia időtartamát a terméklapon feltüntetjük.
7. Mi a teendő, ha probléma merül fel a termékkel?
Vegye fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@coolnotebook.hu e-mail címen, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 20 578 5170 telefonszámon.
8. Visszaküldhetem a terméket, ha mégis meggondoltam magam?
Igen, a vásárlástól számított 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot a pontos teendőkkel kapcsolatban.
9. Kaphatok segítséget a megfelelő laptop kiválasztásához?
Természetesen! Írjon nekünk az ugyfelszolgalat@coolnotebook.hu címre, vagy hívjon minket, szívesen segítünk a legjobb döntés meghozatalában.