Garancia
Garanciális feltételek:
A termék árától függően sávos jótállási idő (2-3 év):
10 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
250 000 forint eladási ár felett három év
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Mikor nem érvényesíthető a jótállás?
- Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.
- A különböző tisztítások, törések, fizikai sérülés és beázás esetén.
- Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből eredő hibák a garancia elvesztésével jár.
Az adattárolókon elhelyezett adatokért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a fentebb felsorolt feltételekből valamelyik (vagy akár több is) kimutatható a terméken, az azonnali garanciavesztéssel jár!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla dátuma.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- Olyan csomagolás ami biztosítja hogy szállítás alatt a termék nem sérülhet.
- A számla egy példánya vagy a jótállási jegy.
Ezek hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garancia külső behatás nélkül, a telefon meghibásodásából eredő szoftveres és hardveres hibákra értendő.
ACER márkaszerviz
Garanciaidőn belül:
Acer központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200.
A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról.
Nem garanciális javítások esetén és alkatrészek rendelése:
EC-CO Kft.
1022 Budapest Fillér u. 44.
Telefon: +361-224-7010
Fax: +361-224-701
email: info@ec-co.hu
web: www.ec-co.hu
Nyitva tartás: hétfő-csütörtök: 9-16 óráig
péntek: 9-15 óráig
APPLE
Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:
Apple ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-80-983-435
Jótállási feltételekről, az alábbi linken talál részletes tájékoztatót:
http://www.apple.com/hu/legal/statutory-warranty/
Garanciális szerviz ügyintézésre az iStyle szervizében van lehetőség:
http://szerviz.istyle.hu/apple-garancialis-ugyintezes/
ASUS márkaszerviz
Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:
Asus központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-505-4561
Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.
Laptopok, Monitorok, AIOk, Desktopok és minden egyéb Windowsos készülék:
FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig
ASUS Tabletek, Telefonok és minden egyéb Androidos készülék:
Futárigényét az alábbi gyártói oldalon tudja elindítani: https://rma.asus.com/hu
További információt a gyártói oldalon talál: https://rma.asus.com/hu/info/contact
CANON nyomtatók
Garanciális és szervizes ügyintézéshez szükséges információk:
www.canon.hu/support/consumer_products/repair/
DELL márkaszerviz
Helyszíni garancia esetén hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:
Dell Ügyfélszolgálat: 06-80/016-157
Szervizgaranciás hibás készülékét az alábbi márkaszervizekbe viheti:
C-Szerviz Kft.
2040 Budaörs, Vasút u. 15.
Tel.: 06 (1) 451-35-80
EPSON nyomtatók
FUJITSU
Hibás készülékét, az alábbi telefonszámokon jelentheti le:
Helpdesk: +3640-200-440
Ügyfélszolgálat: +361-999-0380
Fax: +361-999-0389
A Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről itt tájékozódhat:
http://support.ts.fujitsu.com/warranty/Index.asp?lng=HU&Level1=&LNID=3549
HP
Minden modell esetén a HP központi hibabejelentő, legközelebbi szervizpartner keresőt kell hívnod: +36 1 777-75-45
HUAWEI
HUAWEI Technologies Hungary Kft.
Tel: 06 80 HUAWEI (06 80 482 934)
A készülék meghibásodását a fenti, díjmentesen hívható telefonszámon van lehetosége bejelenteni, a szervizpartnerek elérhetoségét pedig az alábbi linkre kattintva érheti el:
http://szerviz.huawei.hu
A Jótállási feltételekről az alábbi linken olvashat bővebben:
https://consumer.huawei.com/hu/support/warranty-policy/
LENOVO márkaszervizek
Lenovo Notebook és tablet
Lenovo TMX
Típus: Lenovo Laptop szerviz
Telefonos elérhetőség: +36-23-801-729
E-mail elérhetőség: lenovo@tmx.hu
További információ:
https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/
http://www.tmx.hu
Lenovo Think termékcsalád
Garanciális ügyintézés és szerviz:
C-Szerviz Kft.
2040 Budaörs, Vasút u. 15.
Tel.: 06 (1) 451-35-80
http://www.cszerviz.hu/lenovo-markaszerviz/
További információ:
https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/
Lenovo és Motorola mobiltelefonok
A Lenovo és Motorola telefonok garanciális és nem garanciális javításait egyaránt, pick-up and return szolgáltatás keretén belül van lehetőség Magyarország egész területén. Javítási bejelentését követően a gyártó munkatrása felveszi Önnel a kapcsolatot.
Pick-up and return szolgáltatás igényléséhez futárigényét elküldheti a következő email címre: lenovo.hu@depanero.ro,
vagy a hibabejelentést regisztrálhatja ezen a weboldalon: https://depanero.com/
LG Központi Márkaszerviz
1134 Budapest, Váci út 33.
Nyitva tartás: Hétfőtől - péntekig 8:00-18:00 óráig
06-1-54-54-054
További információ:
https://www.lg.com/hu/tamogatas/szerviz/lg-kozponti-markaszerviz
MICROSOFT MAGYARORSZÁG ügyfélszolgálat
Xbox játékokkal, konzolokkal, kiegészítőkkel és az Xbox Live szolgáltatással kapcsolatos kérdések esetén az alábbi telefonszámot tudja hívni:
Telefon:
+36 (80) 018-590
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 8.00 - 16.00
Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál:
https://support.xbox.com/hu-HU/
MSI márkaszerviz
Garanciális szerviz igényét online adatlap kitöltésével tudja lejelenteni.
Címe: https://www.albacomp.hu/szervizigeny-bejelento
Szervizelt termékkör:
• Notebook-ok
• All-in-one PC
• Nettop PC
A garanciálisan szervizelt készülékekhez a szerviz ingyenes futárt biztosít!
Székesfehérvári Szerviz
Budapesti Szerviz
PACKARD BELL márkaszerviz
Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:
Packard Bell központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-577-7766
A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el- és visszaszállításáról.
PHILIPS központi márkaszerviz
Meghibásodás esetén, hiba bejelentését az alábbi elérhetőségen tudja megtenni:
Telefon: +36-80-018-544
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 09:00 - 18:00 óráig
Weboldal: https://www.philips.hu/c-w/support-home/warranty.html
Itt kérhet további segítséget és útmutatást a hibaelhárításra/javításra vonatkozóan.
RAZER márkaszerviz
FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
SAMSUNG
Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között az alábbi kérdésekkel kapcsolatban várják hívását:
* Általános termékismertetés
* Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek
* Készülék beállításokkal kapcsolatos információk
* Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás
* Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról
* Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!
"Élj az általunk kínált lehetőségekkel, lépj kapcsolatba velünk! Ügyfélszolgálatunk készséggel fogadja minden termékeinkkel, illetve szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdésed és észrevételeid."
TOSHIBA márkaszervizek
Meghibásodás esetén, vagy technikai segítségért, az alábbi ingyenesen hívható telefonszámot tudja hívni:
Garanciális szervizek:
Atlantis 2009 Számítástechnikai Kft.
Cím: 1036 Budapest, Pacsirtamező u. 19.
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00
Telefon:
+36 (20) 535-0053
+36 (20) 535-0063
+36 (1) 201-2578
Fax: +36 (1) 700-2685
E-mail: office@atlantisnotebook.hu
TOSHIBA TV-k meghibásodása esetén az alábbi TOSHIBA márka szervizt tudja felkeresni:
FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: toshiba@fixdirect.hu
Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig
Összes Toshiba szerviz elérhetőségét az alábbi linken találja: http://www.toshiba.hu/innovation/hu/generic/ASP_SUPPORT/
Általános vállalási feltételek
A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.
Technotrade Informatikai ZRt
1147 Budapest Öv u. 185.
Telefon: +361-467-6111
Fax: +361-467-6199
Nyitva tartás: hétfő-csütörtök: 8:30-16 óráig
péntek: 8:30-14 óráig
Országos szervizhálózat listája, elérhetőségeik:
http://www.technotrade.hu/elerhetosegeink